Måndag, Concrete Angel!

Sitter i klassrummet nu, och har för den delen Lunch till 12:40, så fråga mig inte varför jag sitter i klassrummet, för det vet jag faktiskt inte. Vi har nyss käkat lunch, Kycklingkebabgryta, det var faktiskt riktigt gott måste jag säga, nog för att det var lite starkt med det var gott ändå. Ska nog gå ut ur klassrummet en stund snart, det är ju inte så hälsosamt att sitta inne i ett klassrum hela dagarna. Man behöver ju lite luft också. Slutar typ klockan 3, då tror jag vi ska kolla på ett par nya skor, välbehövligt måste jag säga. Det blir nog isånna fall ungefär samma som jag har, fast den nyare modellen skulle jag tro. Jag älskar ju dom skorna jag har nu, har aldrig fått skavsår av dom.

Sedan tror jag att jag ska köpa mig något att käka innan kören, som börjar 5, kommer ju hungra ihjäl innan middagen annars. Kan inte vara hälsosamt att inte äta på 8 timmar när man håller igång. Men jag vet inte.
Efter kören blir det att sätta sig på busstationen och plugga, blir nog idrotten eller engelskan, som jag har förhör på imorgon. Idrotten ska ju vara klar nästa vecka, så det är bäst att jag börjar med den tror jag.

Men nu tror jag att jag ska avrunda detta inlägg, och jag avrundar det med en GRYMT bra, ni måste titta på hela videon alltså! Concrete angel med Martina McBride!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback