Måndag, debatt???

Yes, det känns ju väldigt bra, eller inte. Vi ska ha debatt om 11(!) minuter, och jag har inga argument alls, det kommer verkligen inte gå bra, hade totalt glömt att det var idag vi skulle göra det, och jag ska argumentera för julafton, och jag ska alltså vara kristen i debatten. Det får helt enkelt gå som det går, jag kan faktiskt inte minnas allt, eller kan jag det..

Vi har i alla fall fått tillbaka Mediekunskapsprovet nu, eller vi fick det för ca en timme sedan faktiskt, med tanke på att den lektionen redan är slut så. Jag fick i alla fall VG+, det känns sjukt bra:D Så VG på både matteprovet och mediekunskapsprovet, känns sjukt skönt att jag äntligen har börjat komma igång med skolan.

Men nu ska jag avrunda detta inlägg. Kramen<3 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback