måndag, how?

Jag känner på mig att någon inte vill att jag ska vara vaken och att jag därför borde lägga mig och sov anu på dirren alltså, men jag orkar verkligen inte sova än om jag ska vara ärlig. Hur kan man inte orka sova, det borde ju vara bland de lättaste sakerna som finns att göra. Men aja thats life, jag ska nog försöka sova ändå. Vi har Idrott imorgon som första lektion, Fotboll, jag ska vara med, det har jag helt enkelt bestämt mig för, dock vet jag inte, känns lite halvt opeppad nu. Men jag måste intala mig själv att jag ska vara med  då går det säker bra. SEdan har vi elevrådsmöte klockan 12 ungefär samtidigt som våran tema dag(halv) börjar, så jag och Malin missar början, hoppas dock att vi inte missar allt för mycket bara. Vi har nämligen temadag om lärstilar, så det vill jag inte missa!

Påtal om något helt annat var ju Amir och Jonna + en massa andra folk jag känner nere på Wendelsberg i helgen på teaterledarutbildning, och vet ni vad, jag kan inte ens med bästa vilja påstå att jag är särskilt avundsjuk på dom alltså. Nej skolan är viktigare än NÅGOT annat just nu. Jag struntar helt ärligt i dom människorna på junis nu, skolan gå förstå. För er som läser det är på junis, te x Jonna och Amir, så menar jag så klart inte er<3

Jag fick nya skor idag, ett par likadana som jag har, fast dammodell ;s, tydligen ahr jag alltså haft herrmodell i ett år, men jag älskar dom ändå, så nu blir det väll att säga adjö till mina, inte allt för fina skor. Dom skulle nog fallit isär snart tror jag haha. Sedan hade vi kör, det gick faktiskt bra, trots att min hals kruppade sönder, kan inte svara på varför men.

Skulle försöka plugga idag, men har inte hunnit, suck. Jag skulle egentligen läst igenom idrotten till imorgon, det var våran läxa. Men det kan inte hjälpas nu faktiskt. Men jag tror att jag ska stanna på supporten imorgon, om jag inte ska träffa Sarah, frågade igår, men hon lär ju smsa mig imorgon isf. Men ska jag inte träffa henne ska jag stanna på supporten faktiskt. Men nu ska jag avrunda dagen med detta 5e och sista inlägg för idag. 5 ïnlägg på 1 dag, då har man inget liv längre...


Jag rekomenderar er verkligen att köpa dom, dom är grymt sköna! Kanske inte dom snyggaste men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback