Måndag, jamlegend

Varför är jag inte nöjd, jag borde verkligen vara nöjd men jag är inte det, fast jag borde vara det. Jag förstår verkligen inte varför jag inte är nöjd, jag har egentligen ingen anledning att inte vara nöjd men ändå är jag det. Det är jätte bra, jag har gjort mitt bästa men jag är ändå inte nöjd. Vad är felet liksom? Jag förstår faktiskt inte. Okey ingen annan lär ju kunna svara på varför jag inte är nöjd men aa.

sitter på skolan nu och har spelat jamlegend, jag sitter som en ostkrok känns det som och bara därför har jag sjukt ont i ryggen redan, men jag orkar faktiskt inte gå och sätta mig vid ett bord, det känns bara överskattat om jag ska vara ärlig. Egentligen ska vi ha typ hemuppgifter idag eftersom det är utvecklingssamtal, men dom har inte lagt ut några uppgifter på schoolsoft än. Hur hade dom då tänkt att jag skulle kunna göra nå uppgifter, det är som svårt att göra något när man inte ens vet vad man ska göra. Så jag hoppas någon lägger upp dom snart det skulle kännas rätt bortkastat med tid att sitta här om dom ändå inte lägger upp dom för det är bara därför jag sitter här för att jag ska göra hemuppgifterna men aja. Det är så det är i alla fall.

Jag är väldigt trött och har haft utvecklingssamtal, det slutade halv 9 det är alltså lite mer än en timme sedan. Jag ska sitta här till tidigast kvar - 20 i 3 det känns rätt segt faktiskt. Jag är hungrig men jag glömde säga till förra veckan att jag skulle vara här så då får jag ingen lunch, jag kommer typ hungra ihjäl sen. Eller kanske inte men.

Har verkligen ingen aning om vad jag ska göra, funderar på att sätta mig o se film men det känns bara överskattat det med. Isf blir det Harry Potter och halvblodsprinsen som jag nästan nyss har sett känns det som. Jag tror jag har med mig döda poeters sällskap också men den kändes bara jobbig att se om jag ska vara ärlig.
Jag orkar inte ens blogga. Vill sova men jag kan inte lägga mig och sova på skolan. Någon som har ett förslag på vad jag kan göra?

Fick Mail av Kajsa för ett tag sedan om hemskrivningen. Det är bra, det är det-. Men jag är ändå inte nöjd. jag vet inte ens varför. Det var typ bra egentligen. Måste jag alltid prestera så det är på topp. Att allt är perfekt. Jag vill inte. Jag vill vara nöjd och måste intala migsjälv att det var bra!

Okey det¨får sätta punkt för det här inlägget har inte mer att säga just nu faktiskt. Kramen<3


Det är sjukt beroendeframkallande men grymt roligt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback