Måndag, ofokuserad..

JAg blev tvungen att sätta  mig vid ett bort i alla fall. Min rygg mådde inte så bra kan jag säga, den värker rätt hårt alltså. Smärta men aa, sitter man som en ostkrok så får man faktiskt skylla sig själv måste jag säga. Är huvudet dumt får kroppen lida, visst är det väll så?
A, jag sitter som sagt fortfarande kvar på skolan och har egentligen inte så mycket att göra. Har suttit och spelat jamlegend i kanske 2 och en halv timme. Det är verkligen illa måste jag säga. sedan insåg jag att jag kanske borde ta och göra något vettigare av min tid än att sitta och spela ett spel haha.
Okey, det inebär egentligen att jag inte borde sitta och blogga heller för det är verkligen inte vettigt alltså. Men jag sak alldeles strax sätta mig och läsa igenom alla dukoment till idrottsuppgiften, det känns inte allt för roligt men jag vet att det måste göras. Så det är bara att ta tag i det. Det ska vara inlämnat senast fredag så det är bara att ta tag i det.
Som ni kanske förstår har jag inte heller sett film, men det är lika bra det. Mamma slutar halv 3 då ska hon nog hämta mig, så jag ska verkligen ta vara på tiden som ä'r kvar och inte slänga bort den jag menar jag har ändå varit här sedan 8, fast då hade jag utvecklingssamtal så vi kan säga från halv 9 ist, det är alltså lite mer än 3 timmar och vad har jag gjort? Jo jag har spelat.... Fy.
JAg är hungrig också, grymt hungrig, men det kan verkligen inte hjälpas känner jag. Är otaggad ¨på att gå och handla något så jag kan käka också.

Men nu ska jag faktiskt ta och avrunda det här och verkligen ta tag i något så jag inte slänger bort hela dagen! Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback