Måndag, Sova, ja verkligen

Jag skulle kunna göra vad som helst för att slippa vara trött just nu alltså. Nu tycker ni säkert " men gå och sov då" jo tänkt för att det är just precis vad jag ska göra också. Saken är bara den att jag måste samla ork för att orka gå och göra mig i ordning, det är verkligen riktigt illa då måste jag säga. Jag vill bara sova och att det ska vara tisdag någon gång, inte för att det är något specielt med tisdagen så alltså. Men alltså jag vill att tiden ska gå. Och samtidigt som jag vill att det ska bli lov så vill jag spola över lovet så det är skola. Det är verkligen helt sjukt att man vill det. Självklart ska det bli sjukt skönt med lov också, det behövs om jag säger så...

Jag har inget mer att säga för idag mer än att jag fortfarande inte gjort någon läxa alls. Men det blir nog att stanna på skolan efter engelskan imrn. Slutar ju 1 imrn :D
Aja blev glad när JAg hörde fuck you med lily allen på spotify. Det får avsluta min måndag. Kramen<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback