Måndag, trött

Godmorgon. Nu sitter jag i skolan och är för den delen sjukligt trött jag har inte riktigt vaknat än känns det som, det kommer nog snart hoppas jag. Ska alldeles strax gå och ta mig någon frukost så jag inte dör av hunger innan lunchen, är faktsikt hungrig.
Sedan efter skolan ska jag typ fara och kolla på ett par nya skor, skulle verkligen behövas faktiskt. Men jag får se om jag hinner, ska ju på kören i efter middag också. Den slutar 6 sedan går min buss inte förrän halv 8 från stan, så om någon känner för att hålla mig sällskap så får ni mer än gärna göra det faktiskt.
Men nu ska jag nog ta och avrunda detta inlägg och ta mig frukost innan vi börjar med Mediekunksapen. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback