Måndag,lycklig

Soon, soon soon. Eller nä jag vet förrästen inte faktiskt, jag fick bara lust att skriva det.
Jag har som jag lovat inte skrivit så mycket idag, detta är andra och antagligen det sista inlägget för dagen också. Jag verkar inte ens kunna fullfölja det här inlägget, jag fastnar hela tiden i en massa annat, blandannat sitter jag och pratar med Linda T på FAcebook chatten, som för den delen buggar väldigt mycket som vanligt, men sånt får man leva med.Försöker faktiskt föra ett vettigt samtal med henne ändå.
Borde egentligen sätta mig och läsa igenom idrottsuppgiften för jag har inte ens börjat med den och den ska vara inne nästa vecka, skäms på mig... MEn ska dra hem dokumenten så kan jag sitta och göra det imorgon när jag väntar på att idrotten ska börja, det brukar vara rätt segt att bara sitta där kan jag säga.

MEn helt ärligt nu måste jag faktist avrunda, pga min otroligt kassa koncentrationsförmåga får ni ett otroligt dåligt sammanhängande inlägg, med detta avslutande inlägg lovar jag att det kommer ett nytt inlägg imorgon såfort jag har datorn (elelr ja internet kanske jag ska säga) och när jag dödat personen jag ska döda i hitman haha.
 Så, kramen<3


Jag och sandra ska gå och se flickan som lekte med elden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback