onsdag

Ligger i sängen nu och ska faktiskt ta och sova känner jag, det är en ny dag imorgon, en torsdag.  Jag är helt dagavild och har inte alls koll på vad det är för dag egentligen, jag har haft fredag hela dagen, det känns väldigt konstigt.
Men imorgon är det torsdag, och jag kom på att det här lovet ändå går rätt fort, det gör mig glad men samtidigt inte, jag hatar att känna mig kluven men det är så det är och det ¨är så det får blir. Jag skulle vilja åka till varmare breddgrader till värme och sol. Jag vill ha sommar, jag drömmer mig tillbaka på sommaren som har varit, som inte var något speciellt egentligen, men oj så skönt det hade varit med sommarlov nu....

Okey, min dag har bestått av att sitta vid datorn, nästan. Har försökt förstå mig på illustrator. det gick inte så bra men... A, eller jo egentligen gjorde det det, till en viss del. Det är ganska mycket tänk, vilket är ganska jobbigt, men jag kan alltid skippa det och köra det direkt på photoshop, jag väljer ju som sagt själv.
 Sedan följde jag med mamma och gjorde massa saker för att sedan bli avsläppt på stan för att träffa Diza och Jenny på Kafé station. Träffade Veronica där också, kul att träffa henne, verkligen. Fick berätta hur det går för mig nu. JAg blir så glad när folk tycker att jag är duktig. OCh säger att hon vetat att jag verkligen kan. Och det kan jag ju. Så jag stod och pratade med henne en liten stund innan jag gick ner och satte mig med Diza och Jenny, egentligen skulle vi ha spelat lazerdome, men det blev inte så. Vi gick hem till Diza och såg på film istället.
Det var inget fel på filmen, men jag är redan skadad och tittar på produktplaceringar ibland, men det kan jag koppla bort tror jag. Däremot fanns det något som var sjukligt störande i filmen, att det var massa(!) blåa detaljer med i nästan allt. Inget fel med det men det blev lite väl mycket tillslut.
 
Drog hem sen och nu sitter jag här, men nu är det dags att sova, hörs imrn. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback