Onsdag, 500:e inlägget!

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck just nu, och ska bara skriva klart detta inlägg sedan ska jag lägga mig och plugga till Mediekunskapsprovet imorgon, jag blir grymt sur om jag inte kan det så mycket som jag har pluggat. Men för säkerhetsskull ska jag plugga en extra gång ändå, det är lika bra tror jag.

Nä nu till vad rubriken handlar om, det kanske inte är så svårt att förstå vad den handlar om? Jo, 500e inlägget på bloggen, egentligen är det väldigt lite med tanke på att jag haft bloggen i 2 år och 8 månader, så borde det ju vara fler, men har ju haft mina perioder då jag inte bloggat alls, det är nog därför.

Men jo jag ska snart avrunda först bara en helt annan sak!
Du sjönk väldigt långt på mina förväntningar idag, tappade den där tilliten jag verkligen hade till dig fast jag inte visat det. Men är det något jag inte tycker om är det när personer försöker framstå som att dom är bäst cch att dom kan allt. Även om det inte är menat som att trycka ner andra kan det få den efekten ändå. Just dom orden "JAg har sågott som alltid rätt" med betoning på alltid och rätt, det är just dom orden jag inte tycker om. Vist kan man ha rätt ofta, men snälla försök inte framstå som att du är bäst ändå. Det kan såra så otroligt mycket fast det inte är menat så.
Du är en så otroligt fin person, och jag vill inte låta dom orden göra så jag tappar mina förväntningar och förtroende på dig.

Men nu ska jag avrunda och plugga, kramen<3


500e inlägget och det får avsluta min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback