Onsdag, Besökare`?

Nu sitter jag och har rast, ska snart packa ihop datorn och hämta böckerna, tror vi har matte. Eller vi har det typ.
Har suttit och engagerat mig i Medieproduktionen och vårat pesonporträtt, det gick faktiskt bra, börjar verkligen förstå något nu ändå. Inte helt lost. HAr kommit en bra bit påvägen nog för att jag har mycket kvar men ändå.
Det är en början och det är jag nöjd med.

Påtal om något helt annat så laggade mitt photoshop sönder, fattar inte. Den hade ställt om verktyg som jag inte ens har andvändt, det var helt mysko. Men jag löste det tillslut ändå, så nu har jag fixt det.
 Vet inte om jag orkar stanna på supporten idag, slutar ju halv 4 men min buss går inte förrän halv 6, jag lär ju ändå inte direkt ha något att göra så. Jag får helt enkelt se om jag orkar stanna eller om jag är för trött för det.

Men nu är det bäst att jag avrundar och hämtar mina böcker vi börjar när som helst faktiskt. Men annars så är det här mitt 12(!!!)e inlägg den här VECKAN! Det är verkligen illa, 12 ilägg på 2 dagar och några timmar. Men aja. KRamen<3


Jaja, jag har fortfarande inte många besökare. MEn alltså om man jämför med tidigare HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback