Onsdag, home

Sitter hemma nu, är trött ska bytaom snart och åka till Sandra (ja nu stavade jag faktiskt rätt) eftersom hon fyller år, som jag faktiskt redan har sagt så om ni har missat det tidigare så vet ni det nu.
Vi håller på med att göra seriefigurer på Estetiskaverksamheten, eller ja vi började faktiskt idag... Men jag har inte kommit så långt än. Tina sa att vi skulle göra den i Photoshop eller förhand typ. Men jag kände mig ganska otaggad på att göra det i Photoshop så jag har försökt mig på att göra det i illustrator. Det är betydligt mer komplicerat än vad jag trodde att det skulle vara om jag säger så. Eller nä, vänta jag hade inte förväntat mig något faktiskt. Jag kände bara att det skulle vara kul att göra något i illustrator, jag kommer ju aldrig lära mig om jag inte försöker, och varför inte göra det när man ändå har det på datorn ^^,
Imorgon har vi en lektion, sedan får vi Lov, eller ja. Rättaresagt får jag lov om jag vill eller vad man nu ska säga. Vi får ju vara på skolan på fredag om vi vill, och jag tror faktiskt att jag ska vara det har sjukt mycket  plugg verkligen.
Men nu är det bäst att jag gör mig i ordning, kramen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback