Onsdag, MAtteprov

Har haft Lunch nu och nu sitter jag och väntar på att lektionen ska börja, har inte en aning om när den börjar men. Jag ska försöka hinna läsa igenom Estetiskaverksamheten i alla fall så jag är på G ändå, jag måste verkligen hinna det känner jag. Vill inte ligga efter för mycket, men det kommer gå bra.
 Sitter och lyssnar på musik på Spotify nu, samtidigt som övriga av de som är här lyssnar på musiken dom kopplat in till högtalarna, det blir lite dubbelt men det går faktiskt bra ändå.
Alla som går förbi vårat klassrum kollar in väldigt mycket i alla fall, skit samma.

HAr haft matte och vi fick tillbaka vårat matte prov, blev faktiskt grymt nöjd måste jag säga, fick VG, 20 poäng, hade verkligen inte trott att jag skulle få det alltså. Jag hade gjort ett grymt slarvfel på absolut första uppgiften och tänkt baklänges, men det kan inte hjälpas.
Sen så hade jag hoppat över uppgifter som egentligen var grymt lätta, men nu vet jag det. Sen så ska vi ha läxförhör på bråktal på fredag. Men det kommer nog gå bra.

Nej jag börjar kvart över så nu ska jag läsa igenom estetiskaverksamheten innan vi börjar! Kramen<3


Fotleken<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback