Onsdag, orken tar slut!

Sitter på skolan och har rast nu, jag är typ död. Orkar inte alls engagera mig faktiskt. Jag vill sova, jag vill sova NU NU NU. Inte ikväll, inte sen. Jag vill sova nu, jag vill ha energi så jag orkar inte göra något. Jag har matte om cirka 12 minuter, ne jag vet inte men kanske om 10. Och jag är jätte less på allt just nu. Det är bara för att jag är så sjukligt trött, jag håller på att bli sjuk, men ska hålla mig frisk i alla fall imorgon också. Imorgon slutar jag btw tidigt så då blir det hem tror jag... Eller ja det beror på om jag har något att göra som jag ska göra på skolan. jag menar det är faktiskt inte så roligt att bara sitta hemma och dega. Det är väll inte direkt min favorit syssla om jag säger så.
 Jag orkar inte ens skriva nu. Så kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback