Söndag, åka eller inte?

Jag har inte haft någon som helst ork till att blogga, det har jag inte nu heller, men jag tvingar mig själv att blogga just nu faktiskt, jag har inte ens något vettigt att säga så klaga inte på det här inlägget alltså jag vill mest få det bort gjort, jag vet att jag  har sjukt mycket stavfel nu säkert, men jag är för trött för att se om det är några stavfel alltså.
Så min helg har faktiskt varit sjukt nice om jag får säga det själv. Började med att jag fick ett samtal av Mats i Lördags om en förfrågan om att åka till Örebro om 2 veckor, det blir nog faktiskt så att jag åker, måste maila Vivi imorgon isf. Också måste jag avboka min tandläkartid, vilket jag helst inte alls vill om jag ska vara ärlig, för jag har redan ombokad det en gång, dom kommer bli sjukt pist på mig, och jag ska få min tandställning i årsskiftet så jag måste göra det, dom ska kolla hur mina tänder ser ut, jag orkar inte att allt alltid ska vara samtidigt alltså.
Dessutom har vi Loppisen med kyrkan den helgen också. Suck, jag behöver råd. hur ska jag göra?
Det som är i Örebro är något med Våra Gårdar, och deras ungdomssatsning tror jag, är inte säker men. Vi ska typ bo på Hotell och sånt. Känns värt att åka, tror det skulle avra sjukt kul. Dom ska prata om digitalisering(heter det så?) av deras lokaler också. Hur ska jag göra, åka eller inte?
 Sedan forsatte helgen med droskan, Jag, Pappa, Eva-britt, Sandra, Claire, Mathias och Sara for och käkade Tacóbuffé på droska, det var verkligen grymt gott måste jag säga och för den delen var det jätte trevligt också=) Tack Pappa.
Sedan Idag så har jag varit med Diza, kan väll inte påstå att vi gjort särskilt mycket. Först vandrade vi runt på Östteg sedan drog vi in till stan för att hoppa på en buss och hälsa på Valle på Umedalen, mysigt faktiskt=). Drack Thé haha.  Vi drog tillbaka till stan och väntade på min skjuts hem.
Och sedan bara en allmänt lugnt kväll.
Missade dock det som UCUR höll i på hamnis ikväll, men det kan faktiskt inte hjälpas, that´s life.

Imorgon blir det upp tidigt trots att det är lov, åh det är något jag ogillar med att bo här på loven, om jag vill till stan måste jag upp tidigt.... Men jag har ju som sagt valt själv så...
Ska in till stan, egentligen vet jag inte vad jag ska göra, men så är det och jag kommer alltid hitta något att göra. måste hitta något att göra rättare sagt, så om någon vill hitta på något så kan ni ju höra av er.
 
Men eftersom jag saka åka strax efter 06 imrn så ska jag lägga mig och sova nu. KRamen<3


Ska jag åka eller inte, vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Linda

:) tycker du ska åka mats ringde mig och frågade om jag visste någon bra UNFare så jag nämnde dig så klart:) jag tycker du ska åka de behövs mer tjejer innom iogt och du är den rätta själen för detta så åk om du har möjlighet de är fett värt de :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback