Söndag, GT-dricka

Jag vet att jag inte bloggat idag men vet ni, jag har ingen ork, skulle ha lagt mig för 3 timmar sedan när jag höll på att somna, såklart att jag har blivit pigg nu, hade jag förväntat mig något annat. Ja, egentligen hade jag nog det faktiskt, men det är väl så det ska vara. Det blir inte alltid som man har tänkt sig, eller som man har förväntat sig. Livet är fullt av olika överraskningar, det är väll både positivt och negativt på något sätt tror jag.
Men jag ska ändå lägga(!) mig 11, och då ska jag faktiskt sova, inget plugg eller så, nej jag ska sova. Det är en dag imorgon med.

Var på Ica Maxi idag, fick ett par nya vantar av mamma som är jätta mysiga. Tack mamma =D
Sedan när ajg fick syn på att dom hade Godtemplaredricka där så kunde jag verkligen inte motstå att köpa en om jag ska vara ärlig, och dom 11 kronorna är det verkligen värt. För er som inte vet det så bokstavligen älskar jag godtemplaredricka, det är liksom bättre än all annan dricka, det enda som är synd är att det inte är så ofta den går att köpa, så när dom väl har dom på Ica Maxi är det lika bra att passa på. Sist dom sålde dom på Ica Gourme kostade dom 17 kr. Men aja.

Påtal om något helt annat så blåser det ju sjukligt mycket ute alltså. Jag ogillar starkt när det blåser så här mycket. Inte för att jag kan undgå det heller. Det är därför jag ska gå och lägga mig nu. För helt plötsligt kom den där starka tröttheten tillbaka, och jag blev lycklig på köpet. Så nu, medans jag fortfarande är trött ska jag lägga mig. så kramen<3


Hej längdskillnad? HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback