Söndag, magont!

Sitter här och ska skriva mitt absolut sista blogginlägg för veckan. Ska nog fröska se till att det inte blir ett allt för långt inlägg, jag är trött och borde verkligen sova. Dessutom har jag inget att säga, eller jo egentligen har jag det, men jag orkar inte skriva om det just nu faktiskt.

Förstår inte riktigt heller, jag fick sjukligt ont i magen bara sådärför ett tag sedan och det verkligen hugger, på vänster sida, det gör sjukligt ont, förstår inte vars det kom ifrån. För er som inte vet det brukar jag ha det ibland, men förstår aldrig varför jag får det, visst självklart finns det säkerligen någon vettig förklaring även till det, men jag orkar itne bry mig tror jag. Det går nog över när jag har sovit. Det kändes vettigt att skylla det på att jag inte sovit allt för bra inatt, för det har jag verkligen inte, har vaknat hela tiden och jag vet inte varför.
Kan man få ont i magen av dålig sömn, eller kanske stress, det har ju varit en ganska hektisk vecka. Kanske är det därför jag borde lägga mig och sova också.

Så nu ska jag avrunda detta och gå och lägga mig, jag måste orka upp imorgon också. Juste imorgon får vi tillbaka proven<3 Kramen<3
'


Typ så känns det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback