Söndag, nothing to say

Jag är fruktansvärt trött, är sliten och har ont i hela kroppen jag orkar inte skriva och känner mig allmänt hängig, så är det nå stavfel så får ni leva med det, jag är för trött för att orka engagera mig i något alls just nu.
Jag ska sova NU. Jag vill i alla fall sova NU. Imorgon har jag utvecklingssamtal klockan 8, fattar ni klockan 8. Vi brukar inte börja förrän halv 9 i vanliga fall men nä nu blev det 8! Aja jag får väll leva med det då. Ni märker väll hur död jag är imorgon...
Förrästen så hade mamma bestält en ny framsida till min mobil eftersom den andra för det första var av, så det som skulle hålla fast knapparna var helt löst och såfort man petade på den biten lossnade den. Så var det tills jag tappade den just för att den var för lös. Men nu sitter den fast. Och det är vid skärmen, alltså plastrutan. Min förra var ju as repig nu är den fin så nu ser man utan problem vad som står haha, nog för att jag gjorde det förut också, men det fanns de som inte gjorde det. Men jag är happy. Och det får avrunda min inte allt för intensiva bloggvecka! Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback