Tisdag, Det berör så otroligt

Har egentligen inget att säga nu. House börjar om 1minut och jag ska gå och se det, men jag skyndar mig att skriva ett inlägg innan jag ska dra mig till TVn då. Ska ta mig en kopp thé och krypa ner i soffan och se på Dr. House innan det blir plugg, plugg, plugg. Jag börjar känna mig som värsta pluggnörden, fast när det gäller mig är det nog något positivt tror jag faktiskt. det är ju bättre att det är så än att det ska vara tvärtom alltså.
Så det är något positivt, jag är bara nöjd med det alltså :D

Men nu ahr house börjat och jag ska gå och se det, skriver kanske något mer sen! Men först ska ni få ett klipp som jag verkligen tycker ni ska se, den berör verkligen jätte mycket!



Martina McBride! Det är så rörande så det finns verkligen inte.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Typiskt. Missade det idag...



Ett tips: gå med
www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 2 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

2009-10-06 @ 23:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback