Tisdag, nothing to say

Sitter på skolan nu, har inte särsklit mycket att göra faktiskt. Sitter och väntar på att klockan ska bli 12 då vi ska ha elevrådsmöte, detta samtidigt som våran temadag börjar, smart va, nja inte direkt alltså. Men sånt är livet, det får bli så, vi blir ju lite sen men det kan inte hjälpas, thats life.
Har inte hunnit blogga något idag, var på idrotten, men orkade inte vara med, hatar fotboll insåg jag också. Men a, nästa gång ska jag i alla fall vara med.

Det känns rätt skönt att inte ha bloggat så mycket idag, jag måste ju inte överdiva bloggandet varje dag faktiskt. Men ska försöka blogga något mer senare idag ändå, får se om jag hinner, det vet jag inte än. Annars bloggar jag nog något ikväll, innan House då!

Har faktiskt inget att skriva idag, så detta blev ju grymt ointressant haha. Så får det vara.
Men nu ska jag nog ta och avrunda detta inlägg tror jag, det blir ju bara segt med ett inlägg där jag inte har något att säga. Men aja, Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback