Tisdag, snabbis

Amanda sitter hemma på teg och fryser som ja vet inte vad. Hon har en T-shirt och en tjocktröja på sig men fryser hur mycket som helst ändå. Och hennes fingrar känns för den delen som istappar.
Okey, jag ska sluta skriva om mig själv som tredjeperson fast det egentligen är ganska roligt måste jag säga.
Som ni kanske förstår så fryser jag, och inte så lite heller. Fattar inte vad det är med mig. Tyckte det var varmt hela dagen på skolan tills jag var kvar själv i klassrummet då började jag frysa och det har inte gått över sen dess. Termostatproblem eller vadå? Aja kanske ska lägga mig i badet när jag kommer hem till Djäkneboda tror jag så jag får upp någon värme.
Nä nu ringde mamma och sa att jag skulle gå ut...
Skriver mer sen. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback