Tisdag, support

Sitter kvar på skolan fortfarande, ska plugga till provet på Torsdag, nog för att jag tror att jag redan kan det, men det är lika bra att plugga ändå, så kan jag det extra bra. sedan är det faktiskt ganska skönt att sitta kvar på skolan och plugga måste jag säga. Det är så lugnt och skönt om man jämför med vad det är annars.
Så just nu sitter jag och Malin här.

Jag måste bara säga att jag tycker det är jätte bra att man kan stanna kvar på skolan på supporten, och lärarna kommer in i klassrummet och frågar om vi vill ha support. Bara det att dom frågar liksom. Och sedan säger att om det är något så vet nu vart jag sitter. Det är verkligen jätte bra när man ska plugga till prov. Så ja, NI borde göra det hallå!!

Men nu ska jag ta och avrunda detta inlägg och faktiskt plugga! Sedan ska mamma typ hämta sitt paket idag SEGA :D, as kul, vårat gammla har slutat fungera, så hon har typ köpt ett nytt, as kul =D


Sämst bild men aa


Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: ja tydligen ;) jag blev lite chockad måste jag ju säga :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback