Tisdag, väskor

Sitter ensam kvar på skolan nu. Eller ja kanske är det någon ute i uppehållsrummet, det vet jag faktiskt inte och jag kan inte ens med bästa vilja påstå att jag skulle orka gå och kolla heller. Inte för att jag är särskilt brydd men. Det är väldigt skönt att sitta själv, lugnt och skönt. Bra avslut på dagen om jag säger så. Som förövrigt har varit väldigt seg. Började 20 i 9 hade idrott, sedan började näste lektion 25 i 12 också slutade jag 1300. Jag sitter alltså kvar på skolan fortfarande.
När vi skulle ha engelska kom Sofie in med 2 stora kartonger, VÄSKORNA. Så ja, nu har vi äntligen fått våra väskor. Känns skönt att äntligen ha en vettig skolväska alltså. Min andra är verkligen inte bra, det kan jag inte påstå alls. Nej fy alltså.
Jag borde plugga, jag pluggar faktiskt. Eller nä inte riktigt. JAg har börjat med idrotten, det går inte särskilt bra. Jag har inte en aning om hur jag ska ta mig vidare på den och den ska vara klar på fredag. Min ork sätter stopp för mig, så ska det inte vara.
Jag har inget att göra fram tills halv 9 ikväll. Diza skulle plugga. Jag orkar inte ens åka hem till Teg, det känns också jobbigt, det borde faktiskt inte vara så. Hur kan man inte orka sätta sig på en buss och åka hem. Det borde vara den enklaste saken i världen att göra ju.
Var pigg nyss, men all ork försvann bara sådär, fattar inte varför, jag orkar inte lyssna på musik heller.
 Vet inte om jag orkar något alls med andra ord.

Hälsa är drygt, hälsa är mycket det känns som en omöjlig uppgift att förklara vad hälsa är. Men jag vet att jag måste göra det ändå. Men ofta ett A4, jag kommer inte alls få ner så mycket om hälsa. Sedan ska man typ skriva om sin egen hälsa också, det kändes ju hemskt taggat, eller inte. Nej allt känns drygt just nu. JAg vill ha lov, eller så vill ja bara bli klar med alla de restuppgifter jag har som jag måste göra. Det känns som att det är enmiljard saker fast det är nog inte särskilt mycket. Desto längre jag skjuter upp det, ju jobbigare känns det, det är ändå ganska logiskt.
 Jag vill äta men orkar inte dra in till stan och köpa något att käka heller, jag får helt enkelt vara hungrig idag känns det som...

Nej, idag är verkligen inte min dag. Min dag är inte på topp, känner mig helt nere, men försöker hålla humöret på topp ändå, jag har lyckats än så länge känns det som, men min energi har dött nu. Jag vill hem och sova. Vill ha en ny dag så jag kan få en bättre dag, en mer positiv dag. Jag hatar verkligen sånna här dagar, kan man inte bara få skippa dom typ.

Helt ärligt jag är på klaghumör om ni inte redan har märkt det. Därför ska jag avsluta detta inlägg innan det blir minst det dubbla om bara saker jag känner för att klaga på just nu, som egentligeninte är något att klaga på faktiskt. Och någon vänlig själ där ute kan ju ta och skänka mig lite energi så jag orkar göra något... Kramen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback