Torsdag, datakunskap

Sitter på datakunskapen nu, men vi har rast så jag passarpå att blogga då. HAr ändå inte bloggat något idag så varför inte liksom?
Håller på att jobba med excel nu, det är grymt tråkigt faktiskt, men det är bara att jobba på, jag blir väll klar någon gång. Efter jag är klar med excel är det powerpoint, med andra ord är det vara(!) sånt som man redan kan i boken, så det känns inte så taggat att jobba.
Sen har vi lunch och efter det har vi mediekunskapsprovet, jag hoppas det går bra, ska plugga på lunchen en extra gång, har redan läst igenom det 2 eller 3 gånger idag, alltså det ajg skrivit på datorn, så jag ska väll läsa igenom i boken också tror jag.

Aja, nu börjar jag snart så jag ska avrunda. Kramen<3


Vi ska typ spela deathgame på skolan, något liknande alltså


Kommentarer
Postat av: Skogsmulleåsna

Precis som vi gjorde på midgård i fjol och i år. (Last man standing)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback