Torsdag, det är som det är det blir som det blir

men ibland inte som man vill.

Jag vet inte, jag vet verkligen inte alltså. Fan,  verkligen FAN. Jag vill inte att det ska vara såhär, ta mig härifrånett tag, bara en stund. Ett ögonblick, så jag kan komma på andra tankar ett tag. Bara få koppla bort en lite, liten stund. Positiva takar, orkar inte det här.

Sitter kvar på skolan nu väntar på att dom som gör prov i klassrummet ska bli klar så jag får sätta mig och plugga, ska försöka göra hemprovet i mediakunskapen, försökte nu på lektionen men det gick inte allt för bra kunde inte koncentrera mig alls, hamnade i andra tankar hela tiden, verkligen hela, hela tiden. Men så kan det vara ibland. Nu ska jag avrunda och göra något vettigt. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback