Torsdag, one life one chans!

Har haft Datakunskap nu, och käkat lunch också. Ska ha Mediekunskap snart, eller ja om 40 minuter faktiskt.
Lektionen slutar 15:15, men jag och Axo ska på elevrådsmöte halv4. Sedan ska jag nog ner på stan och käka något, får se hur mycket tid jag har kvar sen, om jag kanske far direkt till kyrkan. I så fall funderar jag på om jag ska ta med mig matteboken och försöka plugga till Matteprovet som är imorgon, nog för att jag tror att jag kan det, men det kan nog vara en bra idé att frösöka plugga till det ändå. Alltid bra att kunna saker extra bra.
 Har som sagt haft datakunskap på förmiddan, hade provet, som vi skulle haft för typ 2 veckor sedan, skönt att fått det gjort ändå, nog för att det var hur lätt som helst men. Fast det skulle ju som sagt int förvåna mig om jag failar på det ändå. Fortsatte jobba lite med excel också, så jag är på sida 145 i boken nu, som för den delen har 224 sidor, så jag har ju inte så våldsamt långt kvar i den.

Folk verkar tycka jag är fin i håret, det känns ju bra. Hade ju vart värre om det inte var så. HAHa. Och jag är nöjd så. Dock kunde jag inte tvätta håret imorse, ¨så nu känns det jätte fettigt, jag vet att man inte ska tvätta håret varje dag, men jag gör det ändå. Det berodde på att jag inte har någon Plattång i djäkneboda, så jag kunde inte platta håret, och det skulle sett grymt fail ut om jag inte gjorde det. Så jag ska försöka hinna hem och hämta plattången också så jag kan platta håret imrn?=)

Som jag sa igår hade Sofie gett mig frånvaro för hela svenskan. Men det var tydligen ett misstag så nu har hon gått in och ändrat det, nu har jag bara 20 mins frånvaro. Känns betydligt mycket bättre än 1 tim och 4 min måste jag säga.

Nä nu ska jag ta och avrunda detta inlägg, kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback