Torsdag, orkeslös oja!

Sitter på datakunskapen nu, men jag orkar inte göra något helt ärligt. Vi ska plugga till provet, word provet, det känns sjukt segt. Men Magnus gick igenom det idag så det känns som man redan kan det. Men jag vet inte, ska nog plugga ikväll tror jag om vi inte har lindigruppen, har inte fått något mail  av någon än. Jag tror att Carola är sjuk men jag vet faktiskt inte.
Jag kommer stanna kvar på skolan när vi slutat, då hinner jag få något gjort i alla fall, hoppas jag.
Klockan är10:57 och vi slutar kvart över. Skönt då har vi lunch, inte för att jag tror att det är någon god lunch men aa.

Alltså jag känner att dethär inlägget känns väldigt flummigt så jag ska ta och avrunda nu. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback