Torsdag, plugg

Sitter fortfarande kvar på skolan, coh nu håller jag faktiskt på med hemskrivningen på medikekunskapen, det går väll sådär, eller egentligen går det faktiskt ganska bra. Det är ju ett ganska segt ämne, men koncentrerar jag mig så går det faktiskt. Det är rätt mycket läsa, och jag försöker få mitt resultat att bli så bra som möjligt, sedan om jag lyckas det vet jag faktiskt inte.
Ska nog sitta här ett tag till i alla fall, hur länge det vet jag inte. Men ska försöka komma en liten bit till innan jag packar ihop och drar mig hemmåt, ska fara och handla något att käka också. Komme hungra ihjäl innan jag ska hem annars, bussen går inte förrän 22. Tror att om ajg får mycket tid över ska jag sätta mig och se HArry Potter som jag fick av Alexandro :d, tack Axo:).
Men nu ska jag forsätta jobba, kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback