Torsdag, Tack Kajsa!

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering idag. HAr nämligen haft prov i Mediekunskap idag den tiden gick då till halv skoldagen, vad brutalt det lt? Kan glädja er med att vi faktiskt bara 2 lektioner på torsdagar. Och efter Jag gjord provet åkte jag till kyrkan för utvärdering av sommarcafét, fikade tårta innan jag gick hem och hämtade en mössa och posten.
Sen gick jag ju som sagt och handlade käk, eller ja jag handlade yoghurt och ett äpple, fast det är bättre än inget alls. 

Jag har ju haft lindigruppen ikv och egentligen skulle jag vara med på Gudstjänsten men eftersom jag har engelska förhör imorgon tänkte jag att det skulle vara smart att plugga till det. Fast jag kom inte så mycket längre än till tanken förrän Carola kom hon skulle hålla koll/leka med, Cajsa(kajsa?), Stinas dotter så jag höll henne sällskap. Därför ska jag nu lägga mig och plugga engelska innan jag somnar, det kan vara en ganska bra idé tror jag särskilt eftersom texten är på ca 10 sidor, ne inte A4.

Förrästen blev jag as glad idag efter provet, jag, malin och Kajsa fixade till så att klassrummet såg ut som det skulle göra. Så jag passar på att fråga Kajsa om en fråga jag inte riktigt förstod, något i stil med " nämn 3 dagstidningar ovh vilken politiskhållning dom har" jag viste inte om jag skulle skriva vilka partier dom tillhör eller vilken sida(höger eller vänster), då sa hon att jag kunde skriva vilket som helst av dom. Kan säga att jag blev ganska olycklig eftersom jag då hade kunnat det. Så hon frågade vad jag hade skrivit isf, jag räknade upp dom och på vilken sida, och hon sa att jag typ visat att jag kunde(något i den stilen) och skulle skriva in det på mitt prov. Tack Kajsa. I övrigt känns det som provet gick bra ;D.

Men nu ska jag avrunda detta inlägg och plugga. Imorgon är det fredag = helg, ska verkligen bli grymt skönt.
Men nu så. Kramen<3


Den är verkligen bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback