Torsdag, THE GAME

Godmorgon, just nu sitter jag i klassrummet och väntar på att lektionen ska börja, denna dag kommer absolut inte bli lika seg som den brukar vara. Jag slutar nämligen 14:00 idag, ska bli skönt att sluta ett tag tidigare än vanligt i alla fall. Vi slutar egentligen kvart över 3, men dom ska göra omprov på mediakunskapen klockan 2 och då fick de som inte behövde göra omprov sluta tidigare. Slutar alltså en timme och en kvart tidigare än vanligt, kanske inte så mycket men det är ändå skönt.
Får se om jag stannar kvar på skolan eller om jag kanske drar till stan, skulle kanske vara med Diza idag,e men jag minns inte om vi bestämde något, ska i alla fall SMSa henne senare.

Nu börjar vi om 1 minut och våran lärare har inte kommit än som större delen av min klass också vi är typ 8 stycken i klassrummet just nu haha.
Men jag ska ändå ta och avrunda nu man vet aldrig när Migthy kommer. KRamen<3

BTW i just lost the game

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback