Torsdag, vaccination?

Jag sitter här och gör verkligen inget alls, jag ska pallra mig i säng så jag får sova någon gång. Jag har suttit och skrattat åt folk på IRL som är grymt roliga xD. Dom har live sändningar, änskar sjukt mket att jag var där alltså, jag satsar nästa år alltså, känner att det verkligen vore något för mig, skulle så grymt gärna vilja åka alltså. Aja.
Imorgon är det fredag, skönt, eller vänta, jag har haft fredag hela veckan känns det som. Jag hoppas på en nice helg, vi ska ha Cassie här, och det kan inte bli annat än fel. Sedan ska mormor komma hit lördag till söndag, det ska också bli jätte trevligt:) SÅ helgen ser väldigt lovande ut måste jag säga :)
 Imorgon blir det nog tjejmässan på Studion, men jag har faktiskt inte bestämt mig ännu, men det lutar nog åt att jag åker dit i alla fall, verkar faktiskt nice måste jag säga. Sedan får jag se om jag åker ut till flurkmar till jonna, jag har inte riktigt bestämt mig ännu, men det får tiden bestämma. =)
Känns som om morgondagen som för mig känns som om det kommer vara en lördag i alla fall kommer bli grymt bra=)


Men nu är det bäst att jag går och lägger mig... Så vi hörs imrn. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback