Tisdag, So far, so fun.

Sitter och ser på systrar i jeans, men ska snart avrunda, packa ihop datorn och gå och lägga mig faktiskt.
JAg har påtal om något helt annat sår i gomen, ni vet så som man har när man ätit massot av sura godiar, precis som jag har gjort, så jag får ju skylla mig själv kan man säga faktiskt. Aja.
 
Efter skolan idag så drog i alla fall jag, Teo, Malin, Lisa och någon jag inte kommer ihåg namnet på (jocke kanske) till stan, och bildade ett gäng som Lisa sa haha. vi gick på hemma kväll och köpte glass, eftersom det var 50% på alla glassar haha. Aja. Sedan i regnvädret gick vi och köpte en mus, eller jocke gjorde aja.
Jag och Lisa bestämda oss för att skriva upp oss och vara hårmodeller nästa onsdag. Så vi får väll se om man kommer hem nästa onsdag och ser ut som, ja jag vet inte vad i håret haha. Aja.
Imorgon onsdag, vad händer, jo absolut nothing, sjukt tråkigt om jag ska vara ärlig, men jag kommer säkert på något att göra.
Haha, juste, jag skulle åka hem idag vid 20 i 5, var helt säker på att mitt busskort funkade, men nä, det var typ 2 min efter övergången, jag blev nådligt sur kan jag säga.

Och på Torsdag, åker Julia och Alexandro till stockholm, över dagen i skolarbete, och dom fick biljetter av något flygbolag, men dom ska göra repotage, kan inte ens med bästa vilja säga att jag är avis på dom faktiskt. Men det är väl samtidigt roligt för dom faktiskt. Men jag vet inte om jag skulle tycka att det var så roligt att spendera 6 timmar på arlanda bara för att.

Nä time to sleep, ska börja blogga mer nu, har inte haft orken, har varit så otroligt trött dom senaste dagarna, vet inte varför, men igår somnade jag kvar över 10, grymt skönt måste jag säga=)
Bjuder på en bild från dagen, (förlåt Lisa att jag snodde bilden).


Ser ni jag är alldeles suddig ;S hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback