Onsdag, so damn tired i can´t even read

Det är bara sjukt hur trött jag är just nu faktiskt, har verkligen ingen ork alls om jag ska vara ärlig, det mesta känns bara jobbigt, fast jag vet att det beror på att jag är trött. Jag ska nog ta mig en kopp thé, lite nötter och sedan krypa ner under en varm och skön filt så jag får ltie värme. Jag skulle kunna lägga mig i badet, men jag skulle somna pga att det skulle bli så varmt, det skulle inte vara så väldigt stabilt måste jag säga.
Jag har inget mer att säga än att imorgon har jag datakunskapsprov, hm sucks, men det kommer nog gå bra hoppas jag ;D
Sedan blir det nog hem, hem hem. Ska hem och hämta en linjal hursomhelst, som jag glömt dom senaste veckorna haha, jag är rätt så klantig, jag vet men det hade inte med saken att göra ändå.

Juste, det är snart helg, hur underbart är inte det liksom, taggare sjukt mycket på helgen måste jag säga. Det kommer bli riktigt nice=) Massa roligt folk som man inte träffat på hur länge som helst känns det som. Hanna har jag tex inte träffat på 1 år och hmja länge i alla fall... Det sk bli roligt att träffa henne igen faktiskt =)
Sedan får jag ju träffa Lollo  också =) Måste tömma kameran så jag kan ta nå bilder eftersom mitt 4GBs minneskort är sågott som fullt så jag kan typ ta 20 bilder, grattis att jag klarar mig på det i 3 dagar, inte en chans.
Men nä nu ska jag avrunda och göra thé  och nötter, så kramen<3


En till bild från i fredags, med jag som fotograf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback