Onsdag, don´t care about what you say

Tjabba tjena mittbena, eller något i den stilen i alla fall så ja. Jag sitter här och fryser för er som undrar, ska ta mig en kopp thé senare ikväll, och möjligtvis en macka, vi har köpt nöt och russin bröd, grovt, det är riktigt gott faktiskt. Jag är inte den personen som har tyckt om grovt bröd förut, men nu har jag faktiskt börjat göra det, och det är ju bra :D
Min mamma total dissar mig nu faktiskt, vi skulle så tv, så jag gick och satte mig här med datorn. Tror ni hon kommer, när utan hon sätter sig och pratar i telefon. Men aja, jag har roat mig med att hitta bilder på thé sorter som jag gillar, vilket liv man har egentligen...

Som jag sa tidigare idag så hade vi absolut inget att göra, och jag roade nästan hela min mediekunskapslektion åt att markera EN bild i photoshop, nu tror ni säkert att jag är värsta nooben på Photoshop, för det är jag verkligen inte. Det var bara det att bilden var otroligt svårmarkerad, och jag var hur nära som helst på att ge upp men se nä det gjorde jag inte, jag är rätt tjurig av mig för er som inte vet det alltså..

Jag och mamma var i alla fall på banken idag också, ska ficka ett sånt visa ung till mig. Får ett gratis IDkort på köpet, nice. Så det ska bli att fixa det nu. Kommer bli jätte bra hoppas jag.
Sedan åkte vi och handla, fick en yoghurt, det behövdes verkligen med tanke på den inte allt för goda lunch som vi fick idag. Fast jag, Lisa, Malin och Rebecka delade på en pizza, men ändå.
Jag käkade en sådan frys pizza till middag. Den var faktiskt ritkigt god om jag ska var ärlig.

Imorgon är det tydligen Lan på skolan också, inte för att jag vet om jag ska dit men det skulle faktiskt vara roligt att fara dit en liten stund, men vi får se. Lägret ju börjar faktiskt trotsallt imorgon, så jag måste ju som vara där också, och jag kan ju faktiskt inte klona mig. Men aja, nu ska jag avrunda och fika. Så kramen<3


Mitt fika igår men cashew nötterna var inte så goda som jag hoppats på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback