Faila

Hallåå sitter på skolan nu och har inte ett skit att göra, vi har datakunskap, skulle göra prov men eftersom våran lärare inte är här utan vi har vikarie så har vi inte prov utan via ska göra typ samma sak som förra veckan, fail. Så vi ahr typ spammat Apberget chatten, så jag, Lisa och Teo blev blockad på chatten tills på söndag, fail. Inte för att jag är speciellt brydd faktiskt. Vi ska snart samlas och avsluta denna lektion och ha lunch. Efter det har vi Mediekunskap, har dock inget att göra där heller, eller jo faktiskt, men det rä jag snart klar med. Så vi har insett att det har kommer vara en ganska ovärd dag, elelr ja det är en ovärd dag. Men thats life.
Snart fredag, <3 ska bli grymt roligt i helgen faktiskt. Taggar verkligen  ska bli roligt att träffa alla er människor igen. Ska typ också på fortet på lördag, kommer bli grymt roligt. Jag har varit där 3 -4 gånger men har aldrig betalat själv, så det känns bra =)
 Ska hem och packa nå saker efter skolan, sen ska jag nog sätta mig och se på film tror jag, kanske en powernap eller något, känner mig sjukligt trött om jag ska vara ärlig. Fattar inte varför jag är så sjukt trött heller, för jag somnade halv 11 men var förbannat trött. Sova inatt, kommer vara sjukt död efter helgen så jag kommer inte orka något om jag inte sover ordentligt i helgen.
 Men aja, nu ska jag avrunda, kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback