Måndag, Happiness<3

Hallu, sitter här och lyssnar på musik, och allmänt njuter av lugnet som sprider sig utan för mitt fönster. Det är jätte mysigt att datorn mot fönstret, så man kan se ut. Dock skulle jag önska att jag hade den mot det andra fönstret, för då skulle jag ha utsikt mot sjön. och det är jätte vackert när solen går ner.
Nu tappade jag bort mig själv totalt. Och insåg att jag lovat att skriva om helgen också, så det kommer längre ner i inlägget.

Jag hade egentligen inte tänkt åkta till skolan idag, känner mig inte allt för pigg idag, känner mig slö, ont i kroppen, halsont, ja ni vet alla dom där förkylningstecknen och jag orkar verkligen inte bli sjuk nu. Det känns bara jobbigt och drygt att jag skulle bli sjuk nu. Den här veckan är så fin egentligen. Onsdag, färga håret med
Lisa, vi anmälde oss ju till att vara färgmodeller på WOW, så på onsdag färgar jag håret till okänd färg, ska bli kul och jag längtar faktiskt. Hoppas det inte blir någon helkonstig färg bara, men det kommer säkert bli asbra. Sedan på Torsdag har vi lindigrupp igen, längtar faktiskt till det med, verkligen. Torsdagarna är den dag som jag alltid ser framemot, och som jag verkligen vet kommer bli veckans höjdpunkt(om det nu inte händer något speciellt alltså). Men nu har vi haft ett uppehåll på 2 veckor eftersom Carola har varit i Thailand på bröllopsresa, och Emma är i Tanzania, inte så stor idé att ha gruppen om 2 är borta. Men nu har iaf Carola kommit tillbaka, så det ska bli roligt att träffa henne, och för den delen alla andra också såklart.
Så veckan är fin, och jag vill verkligen inte missa den för att jag är sjuk, men det skulle verkligen vara typiskt mig.

DAgen har varit fin, den med. Började med Mediekunskap, och vi försökte, lite, inte mycket känndes det som, att få kalrt våran tidning, som vi sedan skulle redovisa på eftermiddagen. Hade svenska skrev nyhetsartikel och sedan delade vi in os i nå konstiga debattgrupper och viska debattera inför klassen, vi är 3 st i min grupp och vi ska debattera om julafton, hallå :S
Sedan hade vi Medieproduktion och vi fick några minuter på oss att fixa det sista till tidningarna, sedan redovisade alla. Haha, våran blev lite fail, men inget som inte kan fixas till, så det ska vi nog kanske försöka göra innan vi ska trycka den. Ja, det tog ju sådär hela lektionen att göra det, sedan hade vi Mentorstid, inte för att vi direkt gjorde något men aja, slutade sedan iaf. Hade sprängande huvudvärk så åkte hem, orkade inget, orkade därmed inte kören. Kan säga till alla er att jag somnade i bilen påväg hem, för att jag hade ont i huvudet och var trött.

BTW Tack för att du fyllde på min mobil Pappa.



Your glance make me stiff. Your voice makes me calm and happy. When i look at you i feel filled whit happiness.
Your smile makes me safe.Everything feels so much better when you are present.

Orkar inte helgen nu heller, det är drygt och jag ska äta äppelkaka snart, det luktar gudomligt gott här faktiskt. Så jag hoppas den är god =D. Och jag tror dessutom jag ska ta det i ett eget inlägg eftersom detta inlägg redan är nog långt som det är, och jag vet att ni inte tycker om långa inlägg.
Så om ni står ut med att vänta kommer det nog antingen idag eller imorgon, efter idrotten eftersom vi har idrott det första vi har på morgonen.
Men nu ska jag avrunda detta inlägg. Ska bara finna en bild jag kan ladda in<3 Kramen<3


Happiness<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback