Tisdag, när du ler

När himlen ler sprider sig lugnet inom mig. Men någonstans inom mig finns fortfarande oron som gror, växer och blir större, och tillslut kommer ta över det lugn himlen spridit runt mig.
Men när mina ögon fångas av ditt leende, sprider sig ett lugn inuti mig, du tar ner mig på jorden, men ett stadigt tag. Ditt leende får mig att vilja hitta motivationen till att orka.
Ditt skratt, är som den lugnaste musik som får ett barn att somna, så vackert, så fint, inga bekymmer, allt är lugnt. Din närvaro gör mig trygg, du får mig att känna mig accepterad. Dina ord är mer än bara ord, dom är något som ingen annan förstår.
Ingen, någonsin kommer förstå, inte jag, inte någon annan.
Jag vet hur det kommer sig, men inte du, inte någon annan. Det är så det ska vara, det är det som är tänkt, only time can say. Jag ser upp till dig, du är en förebild för mig. Från idag och framåt, men det är något som ni aldrig kommer förstå. Bara jag. Du är min förebild, den jag ser upp till.

Okey, don´t think this is random, and don´t ask, i will not tell you what it is about.

Sitter här och fryser, ska snart krypa ner i sängen och sova så jag orkar ta mig upp imorgon. Jag måste ju vara pigg imorgon när jag ska färga håret. Det ska bli så kul att se hur det blir. Nu vet jag att ni börjar tycka att jag är tjatig eftersom jag tagit upp det i nästan varje inlägg dom senaste dagarna, men så är det. Var i sånna fall glad att jag ska göra det imorgon, då slipper ni mitt eviga tjat om det.

Egentligen har jag massa saker att säga, men jag orkar inte säga något, för ni hatar när jag skriver långa inlägg. Och påtal om ni, så har jag märkt att läsarantalet har börjat öka nu, men jo jag får fler kommentarer än innan. Men nu måste ni ju faktiskt börja kommentera lite. Jag ska också fixa till bloggen så man ser texten när någon har kommenterat, det är jätte knäppt, för har ändrat det hur mycket som helst men inget händer hur mycket jag än fixar det. Ska ta någon dag när jag engagerar mig i bara bloggar. Emmas blogg går inte så bra. Få jag tid över imrn ska jag göra klart den så hon blir nöjd ;D.

Men nu är det dags att avrunda, antingen lägger jag mig och sover eller så ska jag läsa lite, får se hur mycket jag orkar faktiskt, tar nog på det första.
Fast jag har fastnat i lars winnerbäck, kan inte sluta lyssna, men spotify finns kvar imorgon, så godnatt. Kramen<3


Kan inte sluta, jag gillar dig, det ör bara sanningen. Du kommer aldrig förstå mig,
aldrig någonsin. Det vet jag. Men du är underbar ändå, det kommer du inse,
tiden kommer när du får veta. Only time can say!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback