Tisdag, DR.house

don´t you care about my feelings.Never mind, you can forget me.

Nu sitter jag här, och väntar på att house ska börja om 10 minuter, ska bli kul. Hinner nog inte blogga något mer efter det, så det här får nog bli sista inlägget för idag faktiskt. Imorgon har vi medieproduktion på morgonen, sedan matte och svenska. Men jag och Lisa sak ju dra där vid 20 över 1 eftersom vi ska dra oss in till stan och färga håret, så ja jag lär ju få ca 2 timmars frånvaro, fy på mig. Men jag har sagt det till mamma, och hon har inte protesterat än så länge. Men jag har bara en lektion som jag har ogiltigfrånvaro, och det var för att jag, den klanten glömt säga till att jag skulle vara hos tandläkaren. Så ja, men kommer ha 3 timmars frånvaro sammanlagt efter imorgon(cirka). Nej jag vill inte skolka, det är därför jag har grym ångest över att göra det imorgon. Men eftersom inte mamma sagt något känns det faktiskt lite bättre.
Men det ska bli grymt roligt att färga håret faktiskt. Blir jag missnöjd så blir jag.

Sedan tror jag att jag ska försöka få tag på Carola, som för den delen har kommit hem från thailand nu. För att fråga om vi skulle ha någon typ "återträff" med vi som ´jobbade på cafét i sommras. Karin säger att vi ska ha det, men inte har Carola pratat med mig nä. Så jag ska försöka prata med henne.
Sedan blir det nog inte så mycket mer, vila kanske så jag håller mig frisk tills på fredag i alla fall.

Men nä nu börjar house, kramen<3 Kastar in ett inlägg sen för har börjat skriva på det redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback