Onsdag, nyfärgat

Nu sitter jag här i mitt rum, och älskar min nya hårfärg, bara älskar. Det blev riktigt bra, jag är verkligen jätte nöjd, och ångrar inte för en sekund att jag gjorde det. Det känns jätte bra, och som vanligt fick jag höra att mitt hår är så fantastiskt tjockt och härligt, ja allt vad det nu var dom sa, men det är inte något ovanligt att jag får höra det. Det sa dom till och med, "ja fast det är väll inget ovanligt att du hör det", nä verkligen inte. Dom tyckte mitt hår var bra iaf, så ja ni ska få en bild. Det dom gjorde sa dom att man kunde inte göra på vilken ljus tjej som helst, utan någon som vågade ha en egen personlighet/stil, lite mer utstickande, jaja hm. Så tog en av dom tag i min axel, och sa "ja och det tror jag den här kunden skulle passa i", jo verkligen, jag är ju så grymt nöjd, det finns inte något att klaga på.
Jag och lisa var där ca 1400, och vi var klar 1700, så det tog ett tag, men det var faktiskt roligt. Så ja.=)

Men något som kanske inte är fullt lika roligt var ju det att Sofie gav oss frånvaro HELA svenska lektionen fast vi var där större delen av lektionen, och gick när det var en kvart kvar, hallå? ska jag få 1 timme och 40 mins frånvaro fast jag bara var borta 15 minuter av dom? Nja, det tycker jag inte direkt, det verkar ju inte riktigt klokt eller hur!?
Fast vet ni vad, det spelar ingen roll för jag blev fin i håret, och är nöjd, det kompenserar det faktiskt.

Sedan när jag kom hem hade mamma köpt en ny lampa åt mig, som var jätte fin, ska nog lägga in en bild på den sen, men nu ska jag lägga in bilder på mitt hår sedan rusa till TVrummet och se på Grey´s Anatomy<3
skriver nog mer sen. Kramen<3

FÖRE

EFTER:
Vänstra sidan
Högra sidan
Uppifrån
Sidan igen.

Sån grym skillnad det blev alltså, jag är så sjukligt nöjd!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin du blev i håret :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback