Fredag<3

Orkar egentligen, ska se the L word snart, ska bara puffa till kuddarna så det blir skönt att ligga i sängen och se. Risken finns dock att jag somnar, vilket då inte skull vara allt för bra, men aja thatslife, får se till att inte somna helt enkelt, ska väll kanske bara se ett avsnitt eller så, nå mer orkar jag nog inte, så det lär nog bli sängen ganska snart(nog för att jag redan ligger i sängen men) efter jag sett det.

Jag har förresten varit på bio ikv och sett The ugly truth, den var riktigt bra faktiskt, och ni borde se den om ni vill få er ett gott skratt, för den var verklig riktigt rolig. Ska skriva mer om den imorgon kanske. Men nu är det bäst att jag börjar se The L word om jag ska orka se ens ett avsnitt ikväll haha. så godnatt. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback