Hello sunshine

Hallu, sorry att jag inte Bloggat dom senaste dagarna, men har inte hunnit faktiskt, och när jag tänkt att jag skulle göra det har det kommit upp något annat istället.
Men nu kastar jag in ett inlägg innan min bror är klar och vi ska åka ner till Lottas på stan. Sedan efter jag vart där bär det tillbaka till pappa, är ju hos han i helgen, och då blir det nog ett mer seriöst inlägg än detta. som inte alls kommer bli så långt, men så är det när man inte har någon planering alls.

Vi tog skolfoto i fredags, och vi blev väl småtaggade på att fota så vi lånade en kamera och gick till studion och fotade lite, det kommer mer bilder, men dom är på skoldatorn och eftersom jag är hemma så har jag bara dom jag lade ut på BDB, så jag laddar upp ett smakprov så kommer det mer sen förhoppningsvis =)

BTW så är det bananjakt på apberget, och det går inte spec bra eftersom Apberget segar sönder hela tiden och det tar 100 år att ladda en sida, det är nog ett tecken på att jag ska sluta använda apberget tror jag, det känns som det. Frågan är bara om jag ska lyssna på det eller om jag ska total skita i det.
MEn nu är bror snart klar så Bye, Kramen<3

Häggen, (sandra eller malin)Jag,(sandra eller Malin), Tina och Malin O


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA, fin bild ^^

Postat av: Anna

Saknar gbg!<333

2009-09-21 @ 21:18:52
URL: http://annaapyttipanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback