Idol 2009

Goddag, jag kastar in ett inlägg innan jag ska springa iväg till TVrummet och se IDOL, kommer dock missa början, men aja, det är alltid massa skit prat i början. Men det är ju bara auditionen (heter det så) som är roliga att se, sedan är det bara trist när det är bra människor kvar, visst ser man finalen också. Aja. Ska bli roligt med Idol i alla fall. =) Kanske ska göra mig en smoothie också =), eller vindruvor, beroendeframkallande kan man minst sagt säga alltså. Men det är ju bara så gott.
 Jag ska skriva mer efter idol, tror jag om det inte är något jätte intressant att se på TVn, men det är ju faktiskt inte särsklit ofta det är det.
 Imorgon får vi i alla fall våra efterlängtade datorer, så skönt det ska bli med en egen(!) dator, som dessutom är alldeles försenade, men men. Imorgon ska jag även klippa mig, äntligen.
 Aja, nu ska jag sluta tjata om allt som har med skolan och det och göra, ska bli skönt med en dator i alla fall.  Ska försöka hitta en bild på den så laddar jag upp sen. Nu idol. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback