Kroki!

Jo, nu har jag ju fortfarande estetisktverksamhet, men vi har rast just nu så jag passade på att blogga lite, känns som jag kommer blogga hur mycket som helst nu när jag har en egen dator och har möjlighet att blogga mycket mer på skolan, så det känns ju bra, så nu ska jag börja engagera mig mer på bloggen mer än jag gjort tidigare, ska försöka fixa till min bloggdesign också, men först ska jag fixa Emmas blogg. Och det passar ju väldigt bra när jag har egen dator, som jag dessutom har Adobe photoshop cs3 på också, vi har för den delen även en massa andra Adobe program, så det blir väll att utforska dom ikväll tror jag.
 Juste det är ju True Blood ikväll också, det kan jag ju inte heller missa, men jag hinner nog blogga några fler gånger innan det börjar, jag har ju redan hunnit blogga flera gånger idag, fler än jag hunnit blogga dom senaste veckorna känns det som. Okey, jag vet att det kommer bli rätt drygt om jag håller på att blogga mellan varje lektion, för er som följer mig med bloglovin, det kommer bli så många inlägg, och ingen kommer orka läsa min blogg då, även om folk säger att det är roligare när man bloggar ofta. Då kanske jag börjar skriva kortare inlägg än jag gjort innan eftersom jag vet att många har klagat så mycket på att jag skriver så fruktansvärt långa inlägg så man orkar inte läsa det.
Men nu ska jag ta och avrunda detta inlägg och kolla min mail innan vi börjar igen. Så jag skriver väll kanske mer senare.

BTW så har jag ingen väska till min dator, för kongressväskan är för liten, eftersom våran dator är ganska stor, jag trodde verkligen att den skulle vara tillräckligt stor, men tänk så fel man kan ha ibland;P Men vi ska få väskor av skolan, men dom har inte kommit än.


Vi har målat Kroki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback