Media

Sitter och har Mediekunskap nu, men jag är färdig, så har inte ett skit att göra, egentligen ska vil plugga till provet som vi ska ha, men ska jag vara rälig så orkar jag inte gå ut till skåpet och hämta mediekunskapboken, så det får bli nästa vecka jag pluggar, just nu vill jag bara. Jag har fixat lite med en bild i photoshop, som tagit 100 år att markera, ska klippa ut den, så innan jag gör något annat efter jag skrivit klart det här ska jag klippa ut den, skulle jag glömma det har jag förstört hela min dag, för ni förstår verkligen inte hur mycket pillergöra det har varit med att markera den. Lovar att jag suttit i 1 timmer och bara markerat det, och det är verkligen ett löfte. Har nästan börjat se suddigt för att jag suttit och kollat så nära på skärmen, detta bara för att jag ville att det skulle bli rätt. Men jag kan inte ens med bästa vilja påstå att jag är nöjd med resultatet. Fast då kan jag väll glädja mig med att jag inte direkt valde den bild som var enklast att markera heller, mycket små detaljer och det kan bli rätt jobbigt.

Nu är det bara 35 minuter(ca) kvar tills vi slutar för idag, så grymt skönt, särskilt med tanke på att vi inte har gjort något alls idag. Jo jag har faktiskt skrivit klart texterna och mailat det till connor, Jesper och Tina så Jesper har nog börjat lägga in allt på Indesign nu eftersom det ska vara klart på måndag, har typ redovisning på tisdag, eller något i den stilen. Men aja.
Nu fick vi typ sluta faktiskt. Så bye bye. Skriver kanske mer sen. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback