Medieproduktion

Okey, nu har  jag 8 minuter på mig att blogga, fixa in bilderna och börja ladda in bilder på bilddagboken också.
Ska skriva om helgen senare, för det hinner jag inte på den här tiden kan jag lova.
Men det kommer några bilder från Pride nu, det kommer komma fler bilder på bilddagboken, det är enklare att ladda in bilder där. Men jag bjuder på dom ändå. och som sagt så har jag © på ALLA mina bilder, acceptera det, vill ni ha någon av bilderna få ni fråga först. Men jag ska börja med att säga att dom flesta av dessa foton är tagna av FIA, men med min kamera, så ni vet att det är hon som tagit en del av bilderna.

Vi har snart Medieproduktion, vi ska nog redovisa tidningarna, eller vi ska det. Så vi får väll se hur det går, men det ska nog gå bra hoppas jag. Sedna slutar vi vid 3, får se om jag orkar göra något då eller om det blir att dra hem direkt. Men nä nu börjar vi om 3 min så ni får 1 bild resten sen. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback