Medieproduktion

Sitter och jobbar med InDesign CS3 just nu, men börjar ha sjukt ont i huvudet efter att ha suttit vid datorn hela dagen, jag känner att det in är så nyttigt, känns som jag börjar se suddigt, fast jag vet att det bara beror på att jag suttit här hela dagen, så ja jag får väll skylla mig själv, Tina tycker vi ska ta en rast nu, men jag orkar verkligen inte, vi slutar för den delen om 45 minuter så då blir det att åka hem och ta en powernap tror jag, skulle verkligen behövas i alla fall, vila ögonen en stund. Ska nog inte sitta vid datorn så mycket ikväll, mitt huvuvd skulle behöva vila tror jag.

InDesign är faktiskt ganska roligt måste jag säga, man lär sig i alla fall väldigt mycket, och det är ganska coolt faktiskt måste jag säga. Vi har hållt på med det hela lektionen, dvs från ca halv 1. Och ja vi har ju som sagt suttit vid datorn sedan i morse med uppehåll för Lunchen typ, det känns inte som det skulle vara så hälsosamt. Men nu tror jag faktiskt att vi börjar snart, men vi verkar inte ha någon lärare här inne så ja. Men jag ska nog ta och avrunda detta inlägg och fortsätta med det jag ska göra istället, så jag kanske, men bara kanske skriver senare idag.
Och på tal om något helt annat så är det verkligen bara skit på TVn ikväll så det får väll bli att se klart Döda poeters sällskap kanske, eller så hittar jag någon annan film att se.
Men men Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback