Nördar

Så nu sitter jag på skolan, och Jag, Lisa, Tina och Rebecka sitter med varsin dator och nördar oss, fast det är ju för den delen inte något ovanligt att vi nördar oss heller. Nu kom Sandra och Malin också. MEn åter till nördandet, vi sitter och nördar oss 24/7 känns det som, vi gör med andra ord det vi är bäst på. Vi har inte så mycket liv alltså. Tragiskt men sant, eller ja. Om det nu var så tragiskt vet jag inte, men vi är nördar i alla fall.
Vi börjar om 14 minuter med mediekunskap. Sedan har vi svenska tror jag, men jag orkar inte kolla just nu faktiskt. Ikväll blir det kören, vid 5 och efter det hem, hem hem. Blir nog att sova tidigt ikväll, är sjukligt trött idag faktiskt. Men nu ska jag ta och avrunda vi börjar om 9 min. KRamen<3


Så här nördiga är vi!


Kommentarer
Postat av: Maja

haha Amanda så jävla bra beskrivning på den där bilden. :D du amanda är helt jävla under bar tack för att du finns. <3

2009-09-14 @ 08:29:38
Postat av: Liiisa

MSN 24/7 man missar inget som händer på internet x]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback