Onsdag, but Still no computers!

Snabbt inlägg innan sängen hägrar kan jag ju lova. (är det  bara jag eller har texten blivit mindre där man skriver blogginläggen, för er som bloggar här på blogg.se , det är nog bara jag). Jag är svintrött och kan knappt skriva känner jag. Imorgon blir det SOVA(eller kanske inte) har sovmorgon till halv 1, nice. Men ska fixa Emmas blogg, som jag lovat hur länge som helst, också ska jag göra filmrecensionen, som skulle vara inte för LÄNGE sedan, men men. Skolarbete = viktigast, sedan Emmas blogg.
Ja vi har ju som sagt sovmorgon till halv 1 då, varför. Jo för vi har datakunskap, har datorerna kommit!? Nä tänkt att det har dom faktiskt inte. Är jag förvånad, nej inte det heller, inte de minsta. Så här är det alltid, när det är skolor och böcker eller liknande som beställs nytt, men det är helt enkelt sånt man får räkna med. Och fårvi dom datorerna vi tror kan alla ni anda bara känna er rätt ägda, men våra nya fräscha datorer, sprillansnya *L*.
Men men, hoppas på att få dom imorgon eller på fredag =), men man ska inte hoppas för mycket, har jag lärt mig.

Imorgon blir det i alla fall skola, sedan käka på subway eller liknande, någon som känner för att göra mig sällskap typ? Jaja, Sedan blir det Lindigrupp, som ska vara hos Jonas, påtal om det ska jag kolla vars han bor nu. Så jag säger godnatt. Och hoppas lite tyst för mig själv att vi får datorerna imorgon*småler* Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback