Onsdag, can´t stop crying

Nu har jag sett säsongspremiären av Grey´s anatomy, och det programet är ju bara så himla bra. längtar redan till nästa vecka för att se nästa avsnitt. Men damn, jag har missat 3 (!) program av True blood nu, så får jag tid över ska jag se det imorgon. Tror det var till avsnitt 3 jag hade sett, annars hoppas jag att det inte gör något att jag missade 3e avsnittet. Jag har inte så jätte mycket att säga eftersom jag redan uppdaterat för cirka en och en halv timme sedan. Nog för att mitt liv kan vara händelserikt ibland, men någon måtta måste det ki ändå finnas faktiskt. Jag menar det kan inte hända så himla mycket på en och en halv timme om jag ska vara ärlig.

Egentligen vill jag bara skriva av mig, men jag har inte tiden till att göra det. Samtidigt vet jag att det inte skulle vara många som orkade läsa det heller. Så det får helt enkelt bli en annan dag.
Jag tror jag har datakunskapsprov imorgon, det kan ta sig, det kommer gå åt helvete helt ärlig, jag kommer faila totalt för att det egentligen är jätte lätt, men ska försöka plugga in det jag vet att jag inte kan, så när jag kommer till skolan imorgon ska jag sätta mig med datakunskapsboken och läsa igenom typ 80 sidor :S, det lät mycket, men det är det egentligen inte.

Ser framemot morgondagen, även om provet kommer faila totalt! Har sedan, efter datakunskapen Mediekunskap med Kajsa i 2 timmar och 45 minuter. Men jag har inget emot det faktiskt, media är roligt, varför skulle jag annars gå media, hm. Minns dock inte ens vad vi gör på Mediekunskapen, illa!
Sen efter skolan har vi elevrådsmöte, ska bli roligt faktiskt, lite tidsfördriv är aldrig fel faktiskt, och eftersom jag inte har något att göra fram till 1830 imorgon är det lika bra.
Sedan har vi ju Lindigruppen imorgon, efter 2 veckors uppehåll, ser framemot det, verkligen.

Men nu ska jag avsluta detta inlägg med ett klipp, som ni alla säkert redan sett, men jag kan inte sluta gråta när jag ser det, det är så otroligt fint! Beyonce sjunger för en 8årig flicka med leukemi. Det är bara så fint.<3
Så ja, kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback