Pride

Sorry att jag inte bloggat något i helgen, eller har jag det, jag vet inte och orkar inte kolla, har ingen ork, ska gå och sova när som helst, min kropp mår inte som jag vill att den ska göra, och ännu mindre som den borde göra. Fast det är så det ska vara efter ett UNFläger, helt underbert, även om man vill vara pigg såklart. Jag har inte orkat blogga tidigare idag pga trötthet osv, inte heller igår efter PRIDE.
 Jag åkte hem tidigare från Lägret/utbildningen idag för att jag inte orkade något, min hjärna kändes som gröt och jag hade 0 konsentration.

Som sagt var jag på UNF läger i helgen, men jag fotade knappt, ska tigga bilder av andra. Men jag hade lovad Diza att jag skulle på Pride i lördags, det slutade med att väldigt många av oss på lägret gick tillsammans på Pride, nice ;D. Sedan körde vi Fotleken<3(körde den senare på kvällen mitt på apberget också), riktigt kul.
Vi var på Fortet och vi i ledarlaget fick 925 poäng, 2a på dagens toplista i lördags, vi äger!
Skriver mer om helgen imorgon om jag orkar, då kommer det även mer bilder från Pride eftersom jag nästan bara fotade då, så kramen<3


Damn why, vad ska jag säga?









Pride


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback